Centrální model F500c je navržen do multikanálového ozvučení domácího kina: moderní a prezicní konstrukce kabinetu 2½ pásmové reprosoustavy F500c má dvojitý zadní bass-reflex;...
Zeppelin, bezdrátový chytrý reproduktor přepracovaný pro věk streamování. Jeho elegantní tvar kombinuje stereofonní zvuk s vysokým rozlišením s rozsáhlou nabídkou chytrých,...
Pozvedněte úroveň poslechu na vyšší úroveň s novým bezdrátovým aktivním subwooferem Bluesound Pulse Sub+. Subwoofer je osazen 20 cm měničem a chytrým DSP zesilovačem dodávajícím...
Nová a dostupnější generace velmi oblíbených aktivních reproduktorů LSX LT přináší hned několik změn. Model LSX II LT disponuje rovněž funkční platformou V2, na které běží i...
BLUESOUND PULSE SOUNDBAR+ je ultimátní soundbar audiofilní třídy, který splní všechny vaše požadavky v oblasti domácí zábavy. V hudbě, filmech nebo hraní her vytvoří zvukový...
High End kompaktnější centrální 3-pásmový uzavřený reproduktor značky Kef ze série Meta (Metamaterial Absorption Technology) s nejnovější 12. generací Uni-Q® měniči.
Sonetto I - dvoupásmové Sonetto I jsou rozměrově v podstatě nejmenšími reprosoustavami řady Sonetto, neznamenají však žádný kompromis. Je zde vše, co je pro tuto řadu typické...
Model R8 Meta lze použít jako zadní či boční kanál nebo jako efektový pro Dolby Atmos buď jednoduše položením na vrchní část předního / zadního reproduktoru ale nebo lze...
Špičkový regálový model z upgradované série KEF R METAL.
R3 Meta nově definuje výkon regálových reproduktorů. R3 Meta má stejné měniče jako nejvyšší model R11 Meta a je...
LS50 Wireless II je víc než jen vysoce výkonný reproduktor; je to dokonalý univerzální reproduktorový systém, který umožňuje streamování z jakéhokoli zdroje díky bezdrátové...
Oceněný F501 je menší ze dvou podlahových reproduktorů řady F500, ale je schopen poskytovat nízké basy a dynamiku bez námahy z kompaktní skříně s malými rozměry. 150 mm (6 ")...
Soubory cookies používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu a reklam.