Reprokabel 2 x 2,5 mm, cena za metr. Reproduktorový kabel řady Premium vnáší do hudby potěšení náročným hudebním znalcům stejně jako i profesionálním uživatelům díky svým...
Reproduktorový kabel LS-502 má dva symetricky uspořádané propletené vodiče, kdy každý z nich sestává z 37 koncentricky propletených drátů. Tyto tlusté dráty jasně demostrují...
Reproduktorový kabel, cena za metr. Reprokabel je založen na technických principech legendární referenční řady. Skládá se ze čtyř kroucených vodičů. PE Network Jacket drží...
Reprokabel 4x1,87 mm² , cena za metr. Reproduktorový kabel LS-602 z řady Reference má dvojitě-symetrický design. Jeho vysoká hustota snižuje faktor elektrického náboje ke...
Kabel je tvořen čtyřmi vodiči, každý z nich je pečlivě odstíněn od ostatních i od okolí. Průřez každého vodiče je slušných 2,97 mm2. Vodiče jsou uspořádány dle systému dvojité...
Referenční reprokabel 6 x 1.87 mm², cena za metr. Reproduktorový kabel LS-1102 z řady Reference obsahuje šest vodičů, kdy každý z nich sestává z 37 koncentricky propletených...
Pevné vodiče z dlouhých měděných vláken 0,5 % stříbra: Pevné vodiče eliminují interakce mezi vlákny a ostatní běžné zdroje rušení. Pevné postříbřené vodiče jsou perfektní při...
RICABLE DEDALUS Bridge.Sada propojek pro připojení výškových a středobasových terminálů reproduktorů. Ideální v kombinaci s kabely Dedalus a Magnus Speaker. MARC 7N měděné...
RICABLE INVICTUS REFERENCE Bridge. Sada propojek pro připojení výškových a středobasových terminálů reproduktorů. Ideální v kombinaci s kabely Invictus Reference Speaker. MARC...
RICABLE PRIMUS MK2 Speaker, reproduktorový kabel.Primus Speaker je ideálním vstupním bodem do světa Hi-Fi. Jedná se o stereo kabel pro připojení zesilovače k reproduktorům....
Reproduktorový kabel, jemný, neunavujicí a muzikalní. Nová řada 101 nastavuje laťku mezi hodnotnými reproduktorovymi kabely, navíc vyrobenými v USA! Kabel je dodáván s továrně...
Soubory cookies používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu a reklam.